Hasar Anında Ne Yapılmalı

Bir hasar durumuyla karşı karşıya kalırsanız, bizi ya da 7 gün 24 saat hizmet veren, sigorta şirketinizin Acil Yardım Hattı’nı arayarak destek alabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı en geç beş iş günü içinde bildirmeniz gerektiğini unutmayın. Hasar ihbarında bulunduğunuzda sizden istenecek bilgiler ise şöyle:

  • Poliçe ve acente numarası
  • Sigortalının adı, soyadı, ticari unvanı
  • Hasar tarihi
  • Tahmini hasar miktarı
  • Hasarın mahiyeti
  • Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu. 

Acil yardıma ihtiyaç duyuyorsanız, bunu mutlaka müşteri temsilcimize bildirin. Böylece sizin için gerekli olan yardımı zaman kaybetmeden organize edecektir.

Hasar ihbarı yaptığınızda, tarafınıza verilecek olan dosya numaranızı mutlaka not edin. Hasarınızla ilgili tüm yazışma ve görüşmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır. Hasarınızla ilgili sizden talep edeceğimiz evrakları en kısa sürede temin ederek bize ulaştırmanız size kolaylık sağlayacak, işlemlerinizi hızlandıracaktır.